wtorek, 2 sierpnia 2016

Czytelnicze podsumowanie lipca!

Hejka! Dziś przychodzę z troszkę luźniejszym postem. Mianowicie jest to podsumowanie lipca 2016! Przyznam, że ten miesiąc był średni. Przeczytałam tylko 7 książek i przez 10 dni byłam chora. Jedyną pocieszającą rzeczą była ostatnia promocja w biedronce na której i tak upolowałam tylko dwie książki (te szczęście). No ale co ja będę narzekać. Mamy wakacje i trzeba się cieszyć, więc bez zbędnego przedłużania zobaczmy co udało mi się przeczytać/kupić/dostać w tym miesiącu.


Przeczytane w lipcu:

  • ,,Jak przestałam być arystokratką"- Christine von Brühl (256 stron)
  • ,,Ból za ból"- Jenny HanSiobhan Vivian (400 stron)
  • ,,Miłość i kłamstwa"- Cecelia Ahern (416 stron)
  • ,,Jedyna"- Kiera Cass (320 stron)
  • ,,Następczyni"- Kiera Cass (360 stron)
  • ,,Korona"- Kiera Cass (304 strony)
  • ,,Eleonora i Park"- Rainbow Rowell (340 stron)
Łącznie udało mi się przeczytać 2396 strony co daje nam około 77 stron dziennie. Porażki nie ma, ale zawsze mogło być lepiej. Powiem, że choroba mnie zniszczyła i przez 10 dni nie mogłam przeczytać żadnej książki. Tak bywa. Oby sierpień był lepszy! 


Lipcowy Book Haul:

  • ,,Ból za ból"- książka otrzymana dzięki współpracy z księgarnią PanTomasz.pl
  • ,,Miłość i kłamstwa"- książka otrzymana dzięki współpracy z księgarnią PanTomasz.pl
  • ,,Las Tajemnic"- książka otrzymana dzięki współpracy z wydawnictwem Nowa Baśń 
  • ,,Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno"- zakup własny w empik.com 
  • ,,Metody"- książka kupiona w markecie za 2 zł
  • ,,Dar"- książka zakupiona za 7,99 w Biedronce
  • ,,Z miłością jej do twarzy"- książka zakupiona za 7,99 w Biedronce
  • ,,Wyprawa"- książka kupiona w markecie za 6,99
  • ,,Prawda o dziewczynie"- książka zakupiona na promocji znak.com.pl
  • ,,Linia serc"- książka zakupiona na promocji znak.com.pl
I takim oto sposobem do mojej biblioteczki dołączyło 10 nowych książek. Większość z nich była bardzo tania. Aż żal było ich nie kupić. A wy co zakupiliście w tym miesiącu? Zaszaleliście z książkowymi zakupami, czy wstrzymaliście się na lepsze okazje? Zresztą każda okazja jest dobra, żeby kupić sobie kilka książek! :D


I tak oto kończę moje podsumowanie miesiąca Lipiec. W sierpniu przybędzie do mnie kilka egzemplarzy recenzenckich, więc będę miała w czym się zaczytywać. Planuję przeczytać minimum 9 książek. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Życzę wszystkim zaczytanego sierpnia! 

28 komentarzy:

  1. Ja własnie w lipcu przeczytałam w dziewięć książek, ale w sierpniu chyba trochę odpocznę, bo 'złapał' mnie kac po Hoover. W lipcu żadne nowe tytuły do mnie nie dotarły, bo -jak to mówisz - wyczekuje lepszych okazji, a taka specjalność natrafi się pod koniec sierpnia, gdyż w końcu trzeba się jakoś pocieszyć zbliżającym się początkiem roku szkolnego. Z twojego stosiku interesuje mnie ,,Chłopak, który zakradł się do mnie przez okno''. Mam go nawet zamiar kupić :)

    Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewięć książek to świetny wynik. Od dłuższego czasu chciałam kupić ,,Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno", więc jak zobaczyłam ją w empiku za 25 zł to już wzięłam. Reszty książek bym nie kupiła, ale kosztowały bardzo mało, więc co mi tam. A w sierpniu trzeba sobie oczywiście umilić koniec wakacji! Znam to :D

      Usuń
  2. Nie jest źle, zwłaszcza, że przez 10 dni byłaś chora. Ja przeczytałam 8 książek plus 2 zaczęłam i udało mi się przeczytać ok 116 stron na dzień. Ja osobiście uważam, że mogło mi pójść lepiej zwłaszcza, że nigdzie dalej w te wakacje nie byłam, jedynie kilka razy spotkałam się z przyjaciółmi i co jakiś czas poszłam do babci.
    Ja planuję przeczytać minimum 9 książek.
    Bardzo fajny post, miło się czytało :)
    Zapraszam również do mnie i na moje podsumowanie lipca: pomiedzy-wersami.blogspot.com
    Oraz na mój Instagram: @kremciowata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie dość że choroba, to jeszcze wyjazd na 2,5 tygodnia był. Nie jest źle. Twój wynik jest bardzo dobry. Z pewnością w sierpniu pójdzie nam lepiej! Oczywiście wejdę na twojego bloga i instagrama.
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  3. Rywalki <3
    Ja też upolowałam w Biedronce parę książek, ale zazdroszę Daru, bo też chciałam ale nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie był ostatni egzemplarz Daru, więc miałam szczęście :D

      Usuń
  4. Bardzo ładne podsumowanie miesiąca :D

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja myślę, że to i tak dobry wynik. Oby w sierpniu był jeszcze lepszy dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czytałam jak przestałam być arystokratką również w lipcu, jest to genialna książka moim zdaniem. wciągnęła mnie niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Aż 10 książek :o My się guzdramy z jedną :D Hehe ^^ Ta książka ,,Ból za ból,, zapowiada się na prawdę świetnie :) Gif na początku super ! ^^ Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi coś innego. Dobrze, że chociaż próbujesz czytać. Fajnego gifa szukałam chyba godzinę. Pisanie postów jest takie czasochłonne ;'D

      Usuń
  8. Bardzo fajne zdobycze i gratuluję wyniku w czytaniu. Mam nadzieję, że przyszły miesiąc będzie bardziej wyczerpujący i więcej przeczytasz tego ci życzę. Pozdrawiam kiroku-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytam Twój post, piszesz, że przeczytałaś 7 książek, a ja się zastanawiam jak Ty to zrobiłaś. Dalej patrzę, że planujesz w sierpniu kolejne 9! I tak sobie myślę, jak ja bym chciała być w tej kwestii taka jak Ty! Zazdroszczę, że potrafisz znaleźć czas na czytanie. Ja czytam ale zazwyczaj blogi, czasopisma itp. Ksiązki też, ale nie 7 miesięcznie. Bardzo bym chciała jakoś tak sobie wszystko rozplanować, by móc tak jak Ty, tyle ich czytać.
    Pozdrawiam Cię cieplutko, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha takie życie książkoholika! ;'D Ja często zarywam noce żeby poczytać w spokoju :)
      Pozdrawiam cieplutko! <3

      Usuń
  10. Przeczytałam ,Jak przestałam być arystokratką" i bardzo mi się ta książka podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zdobycze książkowe :)
    http://ruudegirls.blogspot.com  

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także przytargałam aż trzy książki z Biedronki! Tylko o dziwo ja płaciłam 7,99zł o.O Ale udało mi się upolować ciekawe pozycje :-)
    Ja jestem w tym miesiącu dopiero po przeczytaniu jednej książki. Większość dnia zamiast czytać - śpię. Taki mnie wakacyjny leń złapał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Pomyliło mi się i napisałam 8,99. Już poprawiłam i dziękuję, bo dzięki Tobie zauważyłam ten błąd.
      Pozdrawiam! <3

      Usuń
  13. Świetny wynik czytelniczy, dzieki wyprzedażą można zdobyć parę fajnych książek. Gratuluje takiego wyniku i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja zawsze czaję się na wyprzedaże. Kosze w marketach, promocje. W taki sposób mogę zaoszczędzić nawet ponad 30 zł na książce.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Gratuluję wyników:) Świetne pozycje, trochę zazdroszczę;D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.