piątek, 17 czerwca 2016

Recenzja książki Ogień i Lód

Hej wszystkim! Na wstępnie chciałabym  przeprosić za dość długą nieobecność, ale miałam komputer w naprawie. Mimo mojej nieobecności, zauważyłam że nie blogu przybyło sporo wyświetleń. Bardzo chciałabym Wam za to podziękować. Ale już koniec gadania o mnie. Komputer już mam i mogę działać. Zapraszam na przeczytanie recenzji wspaniałej książki.

Jeszcze niedawno wychwalałam na blogu pierwszy tom serii ,,Wojownicy". Co w takim razie mam powiedzieć o drugim tomie skoro był lepszy. Niemożliwie fantastyczna kontynuacja serii zawarta w zaledwie 400 stronach to wielkie wyzwanie. Czym więc autorka zachwyci nas w kolejnych tomach? Nie wiem jak wy, ale ja nie mogę się doczekać!

Głęboko w mrokach lasu cztery klany wojowniczych kotów współżyją w niełatwej harmonii. Na horyzoncie pojawiają się jednak nowe niebezpieczeństwa... Ogniste Serce (Dawniej Ognista Łapa) jest już pełnoprawnym wojownikiem Klanu Pioruna, jednak to nie koniec jego kłopotów. Nadchodzi zima, koty z Klanu Rzeki spoglądają groźnie na ziemie bogatszych w pożywienie klanów, a słaby Klan Wiatru ze wszystkich sił stara się uniknąć zagłady. Rosnące napięcie między klanami przekształca się w otwarty konflikt. Tymczasem Ogniste Serce obawia się zdrady wśród swoich...
                                                                                                                                                                   Źródło: Okładka
,,Ogień i Lód" to kontynuacja pierwszej części Wojowników. To co stworzyła autorka jest nieziemskie. Często zdarzam mi się zachwycać pierwszą częścią, a później czytać słabą, naciąganą kontynuację. Jednak tu tego nie spotkałam. Każde zdanie, każdy rozdział były perfekcyjnie dobrane i opisane. Niegdyś abstrakcyjna historia o kotach stała się fenomenalnym dziełem sztuki. 

Od razu po otrzymaniu  książki, zachwyciła mnie jedna opinia znajdująca się na skrzydełku książki. Mianowicie jest to opinia, którą napisała osoba z bloga Detektyw książkowy, a brzmi ona następująco: ,,Nieważne, czy masz dziesięć, szesnaście, trzydzieści czy pięćdziesiąt pięć lat- na pewno w tej książce znajdziesz coś dla siebie". Z tymi słowami zgadzam się w 100% i jestem nimi zauroczona. Mam nadzieję, że ta opinia zachęci was do przeczytania tej powieści.

Podobnie jak w poprzedniej części język jest prosty, czysty i zrozumiały. Książkę czyta się szybko i lekko. Mimo że ma 400 stron, to nie jest to odczuwalne. Daję jej mocne 10/10! Nie muszę chyba wspominać, że okładka jest fenomenalna! Podoba mi się jeszcze bardziej niż w pierwszej części.  Co jak co, ale wydawnictwo Nowa Baśń wykonało kawał dobrej roboty! Gratulację. Nie mogę doczekać się kolejnej części, która ukarze się w księgarniach już 10 lipca. Miłego czytania!

Za możliwość przeczytania książki dziękuję wydawnictwu Nowa baśń

12 komentarzy:

  1. Świetny wpis, pozdrawiam http://spadajtaato96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa recenzja! :)
    Świetny wpis ;)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2016/06/santiago-barcelona.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Brakowało mi twoich recenzji !
    Również uważam, że ta książka jest świetna :)
    Mam do Ciebie pytanie - zapomniałaś napisać oceny, czy zrobiłaś to celowo ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj faktycznie o tym zapomniałam. Oczywiście będzie ona 10/10. Dodam ją jak będę miała dostęp do komputera. Dziękuję za zauwarzenie tego pominięcia. Gapa że mnie 😊

      Usuń
    2. Każdemu się zdarzy :D Z tego co pamiętam to również zdarzyła mi się podobna sytuacja :)

      Usuń
  4. Świetna recenzja. Pozdrawiam gorąco :)
    https://wswiecieksiazeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Już którąś recenzję czytam, wszystkie zachwalają, więc chyba pora wpisać na listę "do przeczytania"

    Zapraszam do mnie:
    www.nietylkobestsellery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kupuj i czytaj. Naprawdę warto! :)
      Prowadzisz świetnego bloga! :)
      Pozdrawiam cieplutko! <3

      Usuń
  6. Mam głoda na fantastykę ;) A zarówno książka jak i twoja recenzja brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaintrygowała mnie ta książka. Muszę w końcu zabrać się za pierwszą część :/

    My library - blog recenzencki

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.