piątek, 15 grudnia 2017

Recenzja książki ,,Signum Sanguinem. Geneza"

Hejka kochani! Trochę mnie nie było, ale spokojnie, już wracam! Postaram ustalić sobie dni w których będę dodawała posty i będę się tego trzymała. Okazało się, że z początkiem liceum zaczęło się coraz więcej nauki. Niestety czasu na czytanie jest coraz mniej, ale czytam, czytam i recenzje też będą! Mam nadzieję, że wybaczycie mi tą 3 miesięczną przerwę i nadal będziecie czytać moje posty!:D

Dziś przychodzę do was ze specjalną recenzją. Dlaczego? Otóż książka ,,Signum Sanguinem. Geneza" to mój pierwszy i jedyny patronat. Jest to dla mnie ogromne wyróżnienie i z całego serduszka dziękuję autorce :) jesteście ciekawi, czy mi się podobała? Tak? W takim razie zapraszam do przeczytania recenzji :D 


"Miłość nie jest czymś, co można zamknąć przed człowiekiem — nieważne, jakim. Każdy może kochać. Wszyscy mają te same ciała. One są różne. Mają więcej lub mniej elementów. Kiedyś je stracimy. Spoczną w piachu. Ale… Każdy ma też duszę. Indywidualną, wyjątkową, niezwykłą. Taką, jak Twoja. Twoja jest prawdziwa. Jej nikt nigdy nie zabije. Ją zobacz najpierw. Zobacz siebie w kimś innym. Pozwól mu poznać swoją historię."opis:tył książki

Jest to Prequel serii ,,Signu Sanguinem". Opowiada o rodzinie Zimmermannów. Jest to nieopowiedziana wcześniej historia tej rodziny, która ma nieco nam ich przybliżyć. Pokazuje jak się poznali, jak rozwijała się ich relacja. Poznajemy tajemnice Andrzeja i Anieli i przeżywamy z nimi wszystko, co ich spotkało. W książce opowiedziana jest także historia syna Andrzeja i Anieli przed dołączeniem do grona Naznaczonych. Jakie miał życie, co przeżywał, kogo poznał i jak sobie radził. To wszystko skrywa się w tej niesamowitej powieści :)

Książka zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie. Od razu mówię, nie czytałam żadnej książki tej autorki, ale po tej powieści wiem, że muszę przeczytać pozostałe części, ponieważ jestem ciekawa dalszych losów Joaquina Emila, czyli syna Anieli i Andrzeja. Bardzo przywiązałam się z tym bohaterem i z całej książki to go polubiłam najbardziej. Cała jego historia jest niesamowita i to co stworzyła autorka jest niesamowite. Naprawdę świetna robota! A Jojo jest najlepszy i mam nadzieję, że w kolejnych częściach nie zmienię zdania! :D

Jeśli chodzi o Aniele i Andrzeja, to te postacie także były bardzo ciekawe. Szczególnie polubiłam Aniele, która jest wspaniała. Postać Andrzeja także jest bardzo interesująca, więc nic innego, tylko się cieszyć!

Cała książka podzielona jest na trzy części. Każda przedstawiona jest z innej perspektywy. Pierwsza z perspektywy Andrzeja, druga z Anieli i ostatnia nareszcie z perspektywy Joaquina Emila. Mi osobiście najbardziej podobała się księga trzecie, później druga, a na końcu pierwsza, więc warto czytać, ponieważ z kolejnymi działami jest coraz ciekawiej. 

Jeśli chodzi o wydanie książki, to okładka jak widać jest dość mroczna. Mi się akurat podoba, ponieważ jest dość tajemnicza. Książka ma niecałe 400 stron, ale jest bardzo ciężka, więc nie polecam nosić jej np, do szkoły haha. Czcionka bardzo mi się podoba. Wielkość jej jest moim zdaniem odpowiednia. Styl pisania autorki również przypadł mi do gustu, ponieważ książkę czyta się szybko i przyjemnie, więc jestem zadowolona:D 

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Zachwyciło mnie to, że nie potrafiłam przewidzieć, co wydarz się później. Gdy myślałam,że nic mnie już nie zaskoczy, to bum! Nieoczekiwany zwrot akcji i znów coś innego. I tak kilka razy. Naprawdę bardzo mi się to podobało. Jestem pod ogromnym wrażeniem, ponieważ ostatnio większość książek które czytam jest bardzo przewidywalne, a tu nie. WOW! 

Czy polecam? Zdecydowanie tak! Książka ,,Signum Sanguinem. Geneza" pokazuje ogromny talent Polskiej autorki. Powinniśmy czytać książki naszych autorów, ponieważ tworzą oni niesamowite książki. Jeśli lubicie thrillery/kryminały z elementami fantasy, to ta książka zdecydowanie jest dla was. Polecam z całego serducha i ja sama muszę przeczytać pozostałe powieści! Moja ocenka to naprawdę mocne 8/10. 

Jeszcze raz bardzo dziękuję autorce za możliwość objęcia patronatem tej genialnej książki. Z uśmiechem na twarzy będę polecała ją znajomym i rodzinie! :D 

Na końcu mam do was sprawę! Niedługo na blogu pojawi się wywiad z autorką, więc jeśli wy macie jakieś pytania, to zadawajcie je w komentarzach. Postaram się zadać je w wywiadzie :D 

Mam nadzieję, że sięgniecie po tą powieść i będziecie zachwyceni tak samo jak ja :D

10 komentarzy:

  1. Książka zapowiada się interesująco. Muszę po nią sięgnąć.
    Pytanie do autorki: W jakim wieku zaczęłaś pisać?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie zaintrygowała ta powieść. :) Być może nawet zdecyduję się po nią sięgnąć.
    Pytania do autorki, hm... Skąd taki, a nie inny pomysł na powieść? Jest to wynik jakiejś konkretnej inspiracji? Czym się Pani kieruje przy tworzeniu portretów psychologicznych bohaterów?

    Pozdrawiam serdecznie,
    Królowa Książek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję objęcia patronatem tej książki! Świetna recenzja, zresztą jak zawsze :D

    https://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję patronatu! To już jest "coś" :) Książka co prawda szczególnie do mnie nie trafia, ale i tak strasznie się cieszę, że udało Ci się odnieść taki sukces - oby tak dalej :)

    Pozdrawiam i życzę owocnego czytelniczo Nowego Roku :)
    Ewelina z "Gry w Bibliotece"

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję patronatu. O książce nie słyszałam ale może się skuszę i po nią sięgnę. Pozdrawiam cieplutko https://ksiazkialeksandry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ZAMIAST UDZIELENIA POŻYCZKI ,, JESTEM COŚ NOWEGO
    Zdobądź 5500 USD każdego dnia przez sześć miesięcy!

    Zobacz jak to działa

    Czy wiesz, że możesz włamać się do dowolnego bankomatu za pomocą zhakowanej karty bankomatowej?
    Podejmij decyzję przed złożeniem wniosku, prosta umowa ...

    Zamów pustą kartę bankomatową już teraz, a otrzymasz miliony w ciągu tygodnia !: skontaktuj się z nami
    za pośrednictwem adresu e-mail :: {Universalcardshackers@gmail.com}
      
    Mamy specjalnie zaprogramowane karty bankomatowe, których można użyć do włamania się do bankomatu
    maszyny, karty bankomatowe mogą być używane do wypłaty w bankomacie lub przeciągnięcia, o
    sklepy i POS. Sprzedajemy te karty wszystkim naszym klientom i zainteresowanym
    kupujący na całym świecie, dzienny limit wypłat w bankomacie wynosi 5 500 USD
    oraz do 50 000 $ limitu wydatków w sklepach w zależności od rodzaju karty
    zamawiasz :: a także, jeśli potrzebujesz innego cyberhakowania
    usługi, jesteśmy tutaj dla ciebie o każdej porze każdego dnia.

    Oto nasze cenniki KART ATM:

    Karty, które wypłacają 5500 USD dziennie, kosztują 200 USD
    Karty, które wypłacają 10 000 USD dziennie, kosztują 850 USD
    Karty, które wypłacają 35 000 USD dziennie, kosztują 2200 USD
    Karty, które wypłacają 50 000 USD dziennie, kosztują 5500 USD
    Karty, które wypłacają 100 000 USD dziennie, kosztują 8 500 USD

    zdecyduj się przed złożeniem wniosku, prosta umowa !!!

    Cena obejmuje opłaty i koszty wysyłki, zamów teraz: skontaktuj się z nami za pośrednictwem
    adres e-mail :::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp ::::: + 31687835881

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.