piątek, 1 września 2017

Czytelnicze podsumowanie sierpnia!

Hejka! Mamy już 01.09, więc najwyższy czas dodać dla was moje czytelnicze podsumowanie sierpnia. Już w poniedziałek pewnie większość z nas rozpocznie kolejny rok szkolny. Będzie to dla mnie czas zmiany, ponieważ wybieram się do 1 klasy liceum na profil biol-chem-geo, więc trzymajcie kciuki,że będzie dobrze! Troszkę się stresuję. Haha :d Ale już bez zbędnego pisania przechodzę do podsumowania! :)


Na początku przedstawiam wam książki przeczytane w sierpniu. Wiem, że nie ma ich wiele, ale ważne, że coś jest. Sierpień zaczęłam z ,,Nie zapomnij mnie" i przyznam, że książka była genialna! Poza tym recenzja jest już na blogu. Później przeczytałam ,,Milion odsłon Tash". Książkę dostałam przedpremierowo od wydawnictwa i była to bardzo przyjemna lektura od której nie można oczekiwać za wiele. Następnie przyszedł czas na ,,Dance, sing, love. Miłosny układ" i ten grubasek był bardzo przyjemny, ale to nic nadzwyczajnego. Recenzja niebawem pojawi się na blogu. Aktualnie czytam ,,Anna i pocałunek w Paryżu" i w sierpniu udało mi się przeczytać 223 strony, czyli 2/3 książki. Łącznie przeczytałam 1364 strony, czyli około 44 stron dziennie. Wstyd! Haha xD



Jeśli chodzi o książki kupione w sierpniu to widzicie, że stosik dość ubogi. Haha :D Nie kupiłam żadnej książki, ale otrzymałam dwie pozycje do recenzji. Pierwsza od wydawnictwa Moondrive, a druga od HarperCollinsPolska. Bardzo dziękuję! :D



W sierpniu nawiązałam także dwie nowe współprace. Pierwsza z wydawnictwem IUVI, a druga z wydawnictwem Jaguar. Bardzo się cieszę i aktualnie czekam na książki do recenzji :)

W sierpniu starałam się dodawać troszkę więcej postów i pojawiło się ich 5. Wiem, malutko, ale złapał mnie wakacyjny leń. Mam nadzieję, że we wrześniu będę bardziej aktywna! :)

To już tyle w tym poście. Zaczytanego! :)

26 komentarzy:

  1. Ładnie prezentuje się stosik przeczytanych w sierpniu książek. Ilościowo taki sam jak mój z lipca :)
    Gratuluję współprac! Ja dzisiaj dostałam "Drobinki nieśmiertelności" J.Ćwieka oraz "Wołyń. Bez litości" Tymińskiego.
    Powodzenia w nowej szkole i na dość ciężkim profilu. Podziwiam! Nigdy nie wzięłabym rozszerzonej chemii, nawet gdyby ktoś miał mi za to zapłacić :')

    Pozdrawiam!
    Ja Kaczuszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo widzę, że interesujące książki dostałaś! Mam nadzieję, że w szkole sobie poradzę, ale czuję, że będzie ciężko. Haha :D

      Usuń
  2. Gratuluję współprac! :) Powodzenia we wrześniu! ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje współpracy :) Powodzenia również w nowej szkole i na prawdę nie ma co się stresować , będzie dobrze.
    Pozdrawiam :*
    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie zaczęłam czytać "Zachód słońca w Central Parku" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Napewno więcej niż u mnie . Ja przeczytałam uwaga!
    poł książki haha.. Tak więc bez komentarza. Gratuluje współprac!
    Buziaki <3

    https://okiembibliofila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam. Lepsze pół niż nic hahah :d Mam nadzieję, że wrzesień będzie dla nas lepszy jeśli chodzi o czytanie xD

      Usuń
  6. ze stosiku niestety nic nie znam. jedynie słyszałam, że słaba książka to "dance sing love".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie przewidywalna i na dodatek bardzo mało tańca... Niebawem recenzja ;)

      Usuń
  7. Gratuję zarówno stosiku i nowych współprac!
    U mnie słabiutko jeżeli chodzi o książki przeczytane czy też kupione...zawsze mam tak, że w wakacje zamiast czytać (bo mam na to czas), to wolę leniuchować, a we wrześniu budzę się z wielką siłą i chęcią do czytania, nadrabiając dwa miesiące zaległości :D


    Obserwuję i zapraszam do mnie!
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2017/09/ostrzezdrajcy-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie, ale czuję, że we wrześniu będę czytała mało, bo zaczyna się szkoła... Niestety :/

      Usuń
  8. Wynik nie jest taki zły, nawet jedna książka byłaby wspaniałym wynikiem <3 Pozdrawiam Książkowa Dusza

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyniku i nowych współprac :)
    Czytałam "Annę i pocałunek w Paryżu" w zeszłym roku... To była taka urocza książka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję współprac. Uwielbiam wydawnictwo IUVI, a więc mam nadzieję, że i Twoja współpraca będzie owocna :)

    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja rzadko osiągam wysokie wyniki chociaż staram się ostatnio nadgonić tak, aby na każdy tydzień roku mieć jedną przeczytaną książkę, ale musiałabym nadrobi chyba z 10...
    Pozdrawiam,
    Ola z pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam. Lepiej czytać mniej z przyjemnością, niż więcej z przymusu ;)

      Usuń
  12. Jak wspomniałam na snapie nie ma co się stresować ;) + Gratuluję wyników i życzę powodzenia w kolejnym miesiącu!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.