poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Moondrive book tag

Hejka kochani! Jakiś miesiąc temu Marlena z bloga Książkowa dusza nominowała mnie do wykonania tagu pod tytułem "moondrive book tag". Jest to bardzo interesujący tag, więc stwierdziłam, że skoro zostałam nominowana, to warto go wykonać! Mam nadzieję, że wam się spodoba:) Miłego czytania! <3 p="">




"Fangirl"


Bohaterka "Fangirl", jak nietrudno się domyślić, jest zakochana w książkach. Jej numerem jeden jest seria powieści o Simonie Snow - nastoletnim czarodzieju. Jest jej wielką fanką. Tworzy nawet własne fanfiction. A ty? Utożsamiasz się z jakimś książkowym fandomem?

Przyznam szczerze, że to pytanie jest trudne. Czytałam wiele wspaniałych książek, ale nie jestem w żadnym fandomie. Nie wiem czym jest to spowodowane, ale tak jakoś wyszło. Chyba to po prostu nie jest dla mnie, a nie zamierzam pchać się na siłę w coś co mnie nie kręci:)








"Eeonora&Park"

Miłość tej dwójki na pewno nie należy do tych "od pierwszego wejrzenia". Początkowo Park nie myślał o dziewczynie najlepiej - dziwnie ubrana, pulchna z burzą rudych włosów. Stopniowo zaczęli się jednak do siebie przekonywać...

Z książkami jest czasem podobnie. Jaka powieść na pierwszy rzut oka nie robi pozytywnego wrażenia, ale jej wnętrze cię zaskoczyło?

Była to książka ,,Uratuj mnie". Niedawno pojawiła się recenzja. Jak zobaczyłam opis, to stwierdziłam, że będzie to słaba książka ya. Po przeczytaniu jej zmieniłam zdanie. Bardzo lubię książki młodzieżowe/ya/na, ale w tej pojawił się motyw muzyki, przez co jeszcze bardziej pokochałam tę książkę. A na dodatek książka została napisana przez polską autorkę, więc super! :)



"7 razy dziś"

Główna bohaterka powieści przeżywa jeden dzień aż 7 razy. Czy jest jakiś książkowy świat do którego mógłbyś bardzo często wracać? Nawet aż 7 razy?

Hmmm... Oczywiście jest to świat Harry'ego Pottera! Naprawdę jest to magiczne miejsce w którym większość chciałaby się znaleźć.Takie marzenie! :D Aktualnie nic innego nie przychodzi mi do głowy :D












"Początek wszystkiego"

Książka, która zapoczątkowała twoją miłość do czytania.

Ooo! Bardzo dobrze to pamiętam! Moje koleżanki bardzo lubiły czytać i często zdarzało mi się chodzić z nimi do biblioteki. Czytałam pojedyncze książki, ale nie było to nic wielkiego. Pewnego dnia trafiłam na książkę ,,Hopeless" i to ona rozpoczęła moją miłość do czytania. Od tamtej pory książki czytam nałogowo. Myślę, że wcześniej po prostu wybierałam książki nieodpowiednie dla mnie i dlatego miałam obojętnie zdanie o czytaniu. Tak przy okazji recenzja książki ,,Hopeless" to pierwsza recenzja na moim blogu, więc to musi coś znaczyć! Haha :D







"Mroczne umysły"


Ruby, główna bohaterka serii, potrafiła wedrzeć się do czyjegoś umysłu i poznać myśli, wspomnienia i plany danej osoby. W przypadku jakiej książki, podobnie jak Pomarańczowi, czyli dzieci o zdolnościach takich jak postać, udało ci się wkraść do głowy autora i przewidzieć prawie wszystkie wydarzenia?

No oczywiście,że mi się udało. Niektóre książki po prostu są przewidywalne. Dajmy na przykład ,,Chłopak, który o mnie walczył". Bardzo przyjemna książka, ciekawa historia, ale niestety przewidywalna. Może po prostu to ja mam magiczne moce i potrafię takie rzeczy? xD W tych czasach powstaje coraz więcej przewidywalnych książek i niestety nic na to nie poradzimy. Kolejny przykład to ,,Flower. Jak kwiat". Myślę, że przy tym zostaniemy, ponieważ o przewidywalnych książkach mogłaby kiedyś napisać osobny post:)



"Czerwona królowa"


O tej książce można znaleźć wiele różnorodnych opinii. Jedni ją uwielbiają, inni nienawidzą. Wszyscy są jednak zgodni co do jednego - jej okładka jest jedną z najpiękniejszych. Jaka jest twoja ulubiona okładka?

Nie potrafię wybrać jednej najpiękniejszej okładki! Haha :D Myślę, że okładki trylogii Silver są przepiękne. Twarda oprawa, kolory i te ilustracje. Po prostu cudo. Bardzo lubię także pierwsze polskie wydanie Harry'ego Pottera. Nowe wydanie też jest piękne, ale te pierwsze po prostu mnie urzekło i według mnie jest najlepsze. Okładki książek Kim Holden także są prześliczne i ostatnio wydawnictwo Czwarta Strona po prostu szaleje z okładkami nowych książek. Są przepiękne! :D O jejciu! Jestem świadoma ile razy użyłam słowa ''okładka", więc wybaczcie haha! :D





"Pretty Little Liars"

Historię Kłamczuch poznajemy aż przez 14 tomów. To całkiem sporo, ale mimo to jest uwielbiana i czytana przez wiele nastolatek. Jaka jest najdłuższa seria, jaką miałeś okazję przeczytać?

Nie czytam jakiś długich serii, więc trudno odpowiedzieć mi na to pytanie. Myślę jednak, że seria Rywalki była taką najdłuższą jaką czytałam. 5 tomów+2 dodatki. W nic dłuższego nie miałam jeszcze okazji się zaczytywać :)










"Fobos"


Akcja książki ma miejsce na Marsie. Motyw kosmosu staje się coraz popularniejszy w literaturze. Jaka jest twoja ulubiona książka, w której bohaterowie przeżywają swoje przygody poza kulą ziemską?

Niestety na to pytanie nie odpowiem, ponieważ takich książek raczej nie czytam, a przynajmniej nie wpadły one jeszcze w moje ręce:) 











Collen Hoover


Bardzo często widzę, że ktoś wymienia tą Panią, jako swoją ulubioną autorkę powieści romantycznych. Jaki jest twój ulubiony pisarz/pisarka?

Nie mam swoich ulubionych pisarzy i nigdy wybierając książkę nie kieruję się nazwiskami. Myślę, że znalazłoby się kilku autorów, których książki szczególnie lubię, ale jakiś ulubionych nie mam. Jeśli chodzi o Collen Hoover to czytałam jej 3 książki i wszystkie bardzo mi się podobały, ale żeby uznawać ją za moją ulubioną autorkę, to niestey nie ;)









"Wybrani"



Główna bohaterka uczęszcza do Akademii Cimmeria. To elitarna szkoła z internatem, która skrywa różne tajemnice. Do jakiej książkowej szkoły chciałbyś trafić?

Myślę, że moja odpowiedź nikogo nie zdziwi jeśli powiem Hogwart:)<3 :d="" a.="" a="" bym="" ch="" ci="" div="" jest="" kt="" o="" rej="" si="" szko="" tak="" to="" uczy="" w="" z="">












Ja nominuję: 



I to już wszystko. Jeszcze raz dziękuję Marlenie za nominację i mam nadzieję, że tag wam się podobał! Zaczytanego!




15 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy tag, może będę miała kiedys okazję go napisac. :D

    Pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Również i moją najdłuższą serią były "Rywalki". Swoją przygodę zaczęłam od "Wybranych".

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy tag i widzę go pierwszy raz :D Co do okładek Trylogii Snów muszę się zgodzić, są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham Po raz pierwszy widzę ten tag i jest świetny! Kocham książki tego wydawnictwa, a ten tag po prostu wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny, pomysłowy tag :) Co do "Fobosa", nie próbowałaś może "Gry Endera" Carda? to takie inne s-f, ale nadal w kosmosie. Tak mi jakoś podpasowało do Ciebie na przykładzie tej listy, choc oczywiście mogę się mylić ;)

    Pozdrawiam,
    Ewelina z Gry w Bibliotece

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy tag! Jeśli ktoś mnie do niego nominuje to z chęcią go wykonam :)

    Hubert z Thelunabook
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moją najdłuższą serią jest zdecydowanie "Stephanie Plum" Evanovich. Do tej pory przeczytałam 19 tomów, a w Stanach niedługo ma wyjść 24 ;)
    Okładki książek Holden są świetne. Poza tym bardzo podoba mi się wydanie "Muzy" Burton albo "Cesarza ośmiu wysp" Hearn.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super tag <3 Chyba go zrobię, bo jest bardzo ciekawy ;3
    Okładki trylogii "Silver" są przepiękne :*
    Ja chyba też nie jestem w żadnym fandomie...
    Pozdrawiam, Ola
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś muszę wykonać ten świetny tag, bo już dawno jestem do niego nominowana :P
    Super wpis! :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.