czwartek, 24 sierpnia 2017

Recenzja książki ,,Nie zapomnij mnie"

Hejka kochani! Dzisiaj przychodzę do was z kolejną recenzją. Recenzją niezwykłej książki, która mówi o cierpieniu, tęsknocie, miłości... O tym, że w jednej chwili można stracić to co najważniejsze i nigdy o tym nie zapomnieć. Chodzi o ,,Nie zapomnij mnie", czyli drugi tom serii The Last Regret. Ciekawi? W takim razie zapraszam!:)





Zespół The Last Regret osiąga ogromne sukcesy. Mają trasę koncertową, nominację do Grammy, fanów i są w trakcie tworzenia nowego albumu!

Ale dla Olliego to wszystko nie jest takie łatwe. Tak naprawdę chłopak nie jest szczęśliwy, ponieważ nadal nie może zapomnieć o miłości sprzed lat- Ninie. Mimo że ma własne mieszkanie, dziewczynę, która go kocha,to w sercu jednak liczy się dla niego tylko Nina, która opuściła go bez słów. Jego miłość jednak nigdy nie wygasła...

Pozostają jednak niewyjaśnione pytania. Dlaczego Nina zniknęła? Jakie tajemnice ukrywa? I czy kiedykolwiek kochała Olliego tak bardzo jak on ją? Aby dowiedzieć się tego wszystkiego musiecie przeczytać tę książkę!:)

,,Nie zapomnij mnie"to wspaniała historia o bólu związanym ze stratą najbliższej osoby, tęsknocie i przede wszystkim o miłości, która tak naprawdę nigdy nie wygasła.

,,Od tamtego dnia wiedziałem,że nawet najpiękniejsze rzeczy można nieodwracalnie zniszczyć jednym ruchem."

Niedawno na moim blogu pojawiła się recenzja ,,Uratuj mnie", czyli pierwszego tomu serii The Last Regret. Jeśli ją czytaliście, to wiecie, że książka bardzo mi się podobała i jest to jedno z moich największych pozytywnych zaskoczeń książkowych tego roku. ,,Nie zapomnij mnie" spodobała mi się jeszcze bardziej! Bardzo cieszę się z tego, że nie zawiodłam się na tej książce i mogę nadal się nią zachwycać!:)

Tak naprawdę już w pierwszej części miałam słabość do Olliego, ponieważ ten bohater wydawał mi się szczególnie interesujący i wart większej uwagi. Bardzo się ucieszyłam gdy zobaczyłam, że drugi tom jest pisany z jego perspektywy i z perspektywy Niny. Ich historia wydawała mi się szczególnie interesująca i oczywiście tak było! Wszystkie tajemnice sprzed lat wyszły na jaw i nieźle mnie zaskoczyły! To było coś niesamowitego! :)

Niesamowite jest to, że podczas czytania tej książki tak bardzo zżyłam się z bohaterami, że wszystkie emocje przeżywałam wraz z nimi. Czułam radość, smutek, złość i rozbawienie. Jest to niesamowite! Tym bardziej, że od pierwszej części kochałam Olliego i już jestem ciekawa z czyjej perspektywy zostanie napisany kolejny tom.

Przechodząc do okładki, uważam, że jest ona bardzo ładna, ale brzydsza od okładki pierwszego tomu. Styl pisania autorki jest bardzo przyjemny i leki, więc książkę czyta się bardzo szybko. Czcionka jest odpowiedniej wielkości, więc to kolejny plus. Do tego tak jak wspomniałam wyżej, ,,Nie zapomnij mnie" pisane jest z perspektywy Olliego i Niny.

,,A przeszłość miała to do siebie, że lubiła się o człowieka upominać właśnie wtedy, kiedy ten chciał ją puścić wolno"

Oczywiście książka ma jednak wady. Po pierwsze jest ona w pewnych momentach przewidywalna. Mogą to jednak troszkę zrekompensować momenty w których autorka potrafiła nas nieźle zaskoczyć!:) Druga wada jest taka, że to po prostu kolejna zwykła młodzieżówka, która nie jest jakaś oryginalna. Ja jednak bardzo lubię takie historie, więc mi to nie przeszkadza, ale są osoby, które mają z tym problem, więc ostrzegam! :D Motyw muzyki jednak wiele nadrabia i sprawia, że książka jest o wiele lepsza od niektórych młodzieżówek/na/ya, więc jeśli kochacie muzykę, to ta pozycja jest obowiązkowa!

Podsumowując, naprawdę polecam wam ,,Nie zapomnij mnie". Czytadło to jest bardzo dobre, więc jeśli lubicie młodzieżówki/na/ya z motywem muzyki, to warto zapoznać się z tą pozycją. Według mnie książka ta jest skierowana do osób w każdym wieku, ponieważ każdy powinien znaleźć w niej coś dla siebie. Moja ocena jest minimalnie wyższa od oceny pierwszego tomu, ponieważ ta część podobała mi się bardziej. Wynosi ona 8,5/10, więc jest naprawdę wysoka, więc to coś znaczy. Gorąco polecam!:)



12 komentarzy:

  1. Ooo książka zapowiada się super! Muszę przeczytać tę książkę, ale najpierw przeczytam 1 tom. Chyba niedługo czas zrobić zamówienie książkowe!
    Pozdrawiam!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba mnie zaciekawiłaś, muszę po nią sięgnąć! Jednak moja lista jest już tka długa, że nie wiem kiedy to zrobie. :(

    Pozdrawiam,
    https://mareandbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo wysokiej oceny nie mam zamiaru czytać tej książki. Za dużo złego nasłuchałem się na temat pierwszego tomu :D

    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile osób tyle opinii. Ja z całego serca polecam, ale nic na siłę :D

      Usuń
  4. Na półce mam obecnie pierwszy tom, więc jeśli mi się spodoba to chętnie sięgnę po drugi ;)
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Od niedawna śledzę poczynania Anny Bellon, jednak do tej pory nie miałam okazji poznać jej twórczości. Po twojej opinii jestem coraz bliżej, ale nadal jakoś nie mam parcia na tą lekturę. A zwłaszcza, że stosik do czytania mam bardzo, bardzo duży!

    Pozdrawiam,
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha poczytaj jeszcze kilka pozytywnych opinii i z pewnością ją kupisz haha :D

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.